Hybee ve Hybrid Operasyonu Daha Verimli Olacak
Doğuş Teknoloji’nin Kurum İçi Girişimcilik Programı kapsamında geliştirdiği hibrit iş planlama uygulaması Hybee, şirketlerin kaynak optimizasyonu ile zamandan tasarruf etmeleri ve çalışan deneyimlerini iyileştirmeleri için bilgi odaklı çözümler sunuyor.
Doğuş Teknoloji’nin Kurum İçi Girişimcilik Programı kapsamında çalışanlara verimli bir hibrit çalışma alanı sağlamak amacıyla geliştirdiği taşınabilir uygulama Hybee, kurumlara veri odaklı çözümler sunuyor. Bu uygulama sayesinde kullanıcılar masa ve toplantı odası rezervasyonlarını yaparken ofise ulaşım, yemekhane ve otopark kullanımı gibi bilgileri sisteme girerek ofis günlerini uzaktan planlayabilir ve ofisten check-in yapabilirler.
Toplantılarınızı Planlayın!
Hybee uygulamasında Outlook Takvim (takvim) ve Google Workspace entegrasyonu sayesinde ekipler ve iş kümeleri, toplantı odasının müsaitlik durumu ve kişi sayısı dikkate alınarak sunulan kişiselleştirilmiş seçenekler arasından kendilerine en uygun olanı seçerek rezervasyon yapabilirler. kümede. Çalışanlar ayrıca planlanmamış ofis günlerinde ofiste check-in yapma esnekliğini de yaşayabilirler.
Hybee’yi neden seçmelisiniz?
Çalışanların sürekli değişen ve dönüşen iş ihtiyaçlarına uyum sağlayarak hayal ettikleri ofis ve çalışma biçimini oluşturarak performanslarını ve şirkete olan bağlılıklarını artırabileceklerini belirten Dr. Doğuş Teknoloji İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Aslı Barış, “Teknolojinin bizim için en değerli misyonu, değişen ihtiyaçlara doğru cevap verebilmesi ve hayatımızda verimliliğe yer açabilmesidir. Bu bakış açısıyla Hybee, yeni nesil çalışma biçimlerine cevap veren, dinamik, esnek ve çalışan deneyimi odaklı bir uygulama haline geldi. Çalışanlarımıza hayatlarını kolaylaştırmak için ne kadar çok zaman ve mekan sağlarsak, kurum kültürünün o kadar verimli ve sağlıklı şekilleneceğine inanıyoruz.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı